Skolepatrulje

Skolevejens trafiksikkerhed

Skolen anbefaler at elever, der cykler eller går benytter skolestien i det omfang, det er muligt. Specielt anbefales det, at Kettingvej undgås, hvis det er muligt. Elever der skal krydse Kettingvej anbefales at bruge de overgange, hvor der er skolepatruljer.

I al slags vejr gør en flok af skolens elever nemlig en særlig indsats i skolepatruljen for at sikre alle børns skolevej. Skolen lægger meget vægt på at skolepatruljens anvisninger følges af alle elever.

Det er også af meget stor betydning, at forældrene viser skolepatruljen den fornødne respekt, og dermed går foran med et godt eksempel.

Hvis man som forældre kører børn i skole er det muligt at parkere på parkeringspladsen ved hallen. Derfra er der fortov op til skolen. Det er ikke tilladt at køre børnene op i skolegården.

Det bedste er at bruge MUT og SMUT-Zonen

Skolebestyrelsen er i dialog omkring belysning og øget trafiksikkerhed på P-pladsen.